Uutenavuotena tuli nuo pudotetutkin kilot sit takasin:D joten uus yritys ollut nyt pari päivää, ei auta ku taistella että saa taas painon tosiaan sinne neuvolasarjaan.. Liikunta ei kiinnosta niin pätkääkään... INHOAN talvea ja mua ei tonne ulos saa kirveelläkään muuten vaan hillumaan.. ikäväkyllä näin on ollut jo lapsesta asti.. en oo koskaan ees aikaani pulkkamäessä viettänyt tai luistinradalla, suksista puhumattakaan. yök.. taidan olla ihan etelä ihminen..ei auta ku ootella kevättä:D mut juu omalla juttailulla mennään eli pääasiassa kasviksii, raejuustoo, lihaa ja puuroo ja vähän hedelmii.. niistä on mun ruokavalio tehty.. tänään tosin päästin itteni näännyksiin ja söin sipsei kaapista nälkääni HYI MUA, en paljon mut kumminki.. kyl huomas et oli välipalat siis syömättä kauhee himo.. muuten mennytki helposti.. en oo ees purkkaa ostanut napostelun tarvetta varten, hyvä niin koska huomasin että se itseasiassa vaan lisää sitä tarvetta saada jotain syötävää ilmavaivojen lisäksi. Nam.

Käväsin pajalla ottamassa lisää kuvaa omaan nahkaani:) kyllä mä varmaan kohta oon jo aika täynnä..heheh no jos en saa muita töitä näillä leimoilla niin on pakko tulla hyväks tatskaajaks itse et saa elantonsa;) Huomenna tuleekin sitten taas asiakasta mulle ja keskiviikkona ja ja torstaina:) kivaa..

on tämä niin mun juttu ei voi muuta sanoa... Noh palaan asiaan taas loppuviikosta, katotaan mitä se paino sanoo sitten.. oispa taas kiva päästä päivitteleen tota painooki ALASPÄIN:P