Argh, mä söin aamupalaks kaks ruisleipää juustolla ja kurkulla ja sen jälkeen mä päätin että oon loppu päivän nutreilla ja kahvilla!!! Mä en vaan kestä tätä hiilaripöhö oloa mikä mulla on viikonlopun jäljiltä.. sitä paitsi nälkä alkaa olla aika ihana tunne, masokistista Kohta tarttis raahautuu perhekahvilaan pienmmän poitsun kanssa, kun ei jaksa kotona roikkua koko päivää ja siellä se jumppakin jo kummittelee mielessä, juu kyllä paikat aroiks eilisestä tuokiosta, kyllä on päässyt niin rapistumaan.. hain taas motivaatiota vähän biggest loser meiningistä youtubesta ja ennen ja jälkeen laihdutuskuvista.. kummasti se auttaa ja sama juttu nää blogit kun käy toisten tuskaa lukemassa. Mun motivaatio on melkeeen päässyt nyt retuperälle ja tiedän jos en stressaa edes vähän niin siinä se luovutus sitten tulee, eli olen kai parhaimmillani hieman stressaantuneena??

Niin ja asiasta kukkaruukkuu, oon nyt oikeesti aatellut sen tatskakoneen hankkimista, mä oon niin kauan haaveillut että pääsen raapustelemaan tatuointeja, en oo aikoihin piirtänyt joten pitäis ruveta vähän rustaileen myös kynällä jotakin jälkeä tai vaikka omia tatskapohjia näin aluks! Kun olis vaan aikaa, se on aina kortilla noitten muksujen kanssa.. mutta täytyy nyt ees haaveilla;)