Joopa joo, tosiaan viikonloppu vähän venähti syömisten suhteen, eilen tuli käytyy hesellä krapularuokinnassa ja illalla vielä tein kalasoppaa ja sitäkin oli pakko ahtaa napaan.. ja tämäkään aamu ei terveellisesti mennyt aloitin sen paula vanukkaalla, lounaaksi söin sitä kalasoppaa ison lautasellinen, maitoa ja pari näkkäriä.. hyvä ettei taas ähky iskenyt, vaikka se ei ole kovin mukava olotila niin miks miks pitää syödä ittensä niin, koska mä opin, tuskin koskaan:(

Noh koska koen kovaa morkkista syömisistä niin latasin kotijumpat.fi sivuilta viikon jumppa-ajan ittelleni ja tein 40min kiinteytysjumpan ja voin kertoo että tuntu pirun raskaalta koska en oo liikkunut ollenkaan pitkään aikaan, sekin asia on vaivannut mua kauan, miks niin hyvä putki katkes.. kiirettähän siinä pitää kun poika huus sen aikaa pinnasängyssään kun luulin hänen nukkuvan, mutta enpä lopettanut kesken. Nyt koitan joka päivä tehdä jonkun jumpan että pääsisin taas kiinni tuohon. Mulla on muutenkin ollut niin jumissa kaikki paikat johtuen ihan liikkunnan puutteesta ja tiedän että mun migreenikohtauksetki vähenee 70% jos viittisin tehä muutakin kun istuu tässä koneella tai sohvaperunana...

Nyt se sitten alkoi sen vuoden synkin kuukausi, mun syntymäkuukausi, pessimisti olen luonteeltani joten kuvastaa hyvin tää kuukausi mua Noh kyllä se joulukuu sieltä pian tulee, vaikka en todellakaan oo mikään jouluihminen, lasten takia sitä lähinnä vietetään.. jouluruuat tietty maistuu liiankin hyvin...  ainiin menin sit kauhukseni vaa'alle ja ei kauheen hyvältä näyttänyt.. huh huh mut en ihmettele, täl viikol tuskin tulee miinusta...