Huoh joo, joulu on onneks nyt ohi ja kuukauden mässäilyputki katkaistu, ainakin mä toivon niin.. Aloittelen taas juttadieetin tapaista eli hiilarit minimiin ja kuitua ja kasviksia tilalle. Olen saanut kerättyä jo varmaan 4 kg takaisin ja päivitän tickkeriä ja ja noita painoja vasta sitten kun olen saanut takaisin painoni samaan mihin jämähdin, en halua masentaa enempää itteäni tuolla isolla lukemalla. Äkkiä se painonnousu käy , ei mitään rajaa mutta jos tahtoo että se laskee saa olla melkein syömättä. Nyt keräilen itseäni ja koitan löytää motivaatiota kaikista asioista. Suklaa/makea koukku on todella pahasti päällä ja olen AHMINUT kaikkea oikein syömishäiriöisen tapaan, nyt sen on pakko loppua tai se ei lopu koskaan. Pakko saada parempi olo itselle muuten todella masennus iskee, kaukana ei ole ollut nytkään.. mielialat ovat olleet matalalla ja olo raskas. Tatuointeja olen väsännyt mutta eilen meinas usko loppua siihenkin hommaan kun siirtämäni kuva ei TAASKAAN tahtonut iholla oikein pysyä vaikka aineet ja kaikki ovat oikeat, mutta kuva on todella vaikea, tuntuu että haukkasin liian ison palan.. mutta tänään sitä on jatkettava ja toivottava että onnistuu.. pakko uskoa itseensä.