Alkuun omaksi piristykseksi laiha Krista blondina ja brunettena, kumpi onkaan parempi hahahah?;D

 

dodii, tää on toinen päivä, aamulla kävin vaa'alla se näytti HIRVEÄT 103,3kg hyi olkoon miten ihminen pystyy lihoooooooon taas pienes ajas noin paljon.. mutta joo tosiaan toinen päivä menossa tätä jutta dieettiä tosin taas omilla sotkuilla oon syönyt myös pari suklaanpalaaa ja yhen pullan mutta sitten oon jättänyt rahkoja väliin, huoh.. vaikeeta mutta kun sais noi *ylimääräset* vielä karsittua pois. Näin illalla onneks on nykyään tekemistä niin ei tartte syödä, tänäänki olin pajalla kattelees kun kaveri teki tatskaa ja huomenna sitten taas itse tekemään omaa projektia... jossain vaiheessa otetaan jussin kanssa *kimppakämppä* niin pääsen oppiin paremminkin ja tääl kotona ei oo sitä rauhaa tehdä ku iltasin ja sit oon jo väsynyt ja mieskin ruikuttaa vieressä:D mutta kyllä tää on niin mun juttu, voisin naputella noita aamusta iltaan;)

Plääh.. paino asiaan taas, toivon että saan karistettuu nää JOULUkilot yhtänopeesti kuin tulivatkin, hiljasta voi olla mutta hitaasti sitten jos ei muuta.. kaik housut kiristää kun totuin ja vähän pienempään kokoon:D Nyt taas sama kiristys kuin ennenkin ja isompia vaatteita kaapissa ei enää ole ja sellaisia en todellakaan ole menossa edes ostamaan.