Mua sit ketuttaa kun en pääse pimujen kaa sinne risteilylle silloin 27.pvä.. mutta nyt lauantaina menossa kumminkin Mutta seuraaville reffeille sitten. Käy nyt mun lompakolle liian kalliiksi kun on kaikkia synttäreitäkin tässä tosiaan..

Hmm eipä tänne mitään kummia muuten, laihutuslinjalla ollaan menty jonkunverran alaspäin siinä toivossa että perjantaina tulisi miinusta edes vähän että voin taas syödä ja juoda laivalla itteni takas:D joka päivä on mennyt jotain herkkuja mutta olen sitten taas jättänyt muut esim rahkat syömättä ja syönyt vaan noi pääruuat.. kyllä ne nyt on ne hormonihimot mitkä jyllää.. pääkin on vähän silleen et tuleeko kipeeks vaiko eikö, mun tuurilla mulla on koko reissun ajan sit kauhee migreenikohtaus, otan varmuudeska koko lääkekaapin mukaan ettei ainakaan sen takia mee pilalle vaikkapa jos muuten en voisi alkoholia ottaakkaan niin voin sit syödä senkin edestä hehehe. No ei vaines.. Viikko matelee hitaasti kun mies on kokoajan iltavuorossa, mutta ollaan keksitty poikien kans joka päivä vähän jotain touhua, tänään mennään leikkimään tuonne naapuriin ja eilen oltiin leaf areenalla riehumassa(sisä seikkailupuisto) Tänään on käyty koko vaatekaapin sisältö, mietin et laitanko tänne kuvia ja te saatte päättää mitä mä laitan sinne laivalle päälle kun en itse osaa sittenkään päättää heh. Kattoo jos jaksaa kuvailla.